piątek, 22 kwietnia 2016

Daj się poznać lvl fotografia

Nie działa i nie wiadomo dlaczego

Projekty elektroniczne mają to do siebie, że nie wszystko działa tak, jakbyśmy tego oczekiwali... A na koniec okazuje się, że cały czas krążyliśmy wokół rozwiązania. Na takie krążenie natknąłem się i ja... Obecnie walczę z uruchomieniem silnika krokowego. Jako że rezultaty nie są najciekawsze pod względem ekhm działania, dziś mniej techniczny post!


Daj się poznać lvl fotografia

Czymże jest wspominane tyle razy moje środowisko deweloperskie - ano mniej więcej czymś takim.


Na zdjęciu od góry:

  • część dolna ściągi z datasheetu (wyprowadzenia Atmegi)
  • płytka stykowa
  • moduł zasilający (mam dostępne 3.3V i 5V DC dzięki niemu!)
  • złącze programatora (JTAG ofc!)
  • żółta i czerwona LED
  • Atmega162, 
  • Przycisk (wpięty do przerwania)
  • Po lewej moduł bluetooth na płytce z mojego projektu inżynierskiego
  • Moduł Fibocom G510
  • Termometr (między modułami GSM i Bluetooth)
  • Programator AVR Dragon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz